Klachtenregeling
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
Klachtenregeling
Een goede relatie tussen u en uw arts is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die deze relatie verstoren. U bent ontevreden, u zit met een klacht.
Probeer eerst in een persoonlijk gesprek met uw arts het probleem te bespreken en op te lossen. Vaak helpt een gesprek verhelderend. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch via 072-5718880 of per mail via huisartsenpraktijkscholte@ezorg.nl melden.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem en bemiddelt in de klacht. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt zelf ook direct contact opnemen met DOKh via 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur) of via e-mail klachtenengeschillen@dokh.nl
Op de website van DOKh leest u meer informatie over wat u kunt doen als u een probleem met uw arts heeft. U leest wat de mogelijkheden zijn om uw klacht op te lossen en op welke wijze er binnen de klachtenregeling van DOKh met uw klacht wordt omgaan.
Gegevens
- Dhr. D. Scholte – DOKh lidmaatschapsnummer 10547
- Stichting DOKh -afdeling Klachten en Geschillen Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR Tel: 072-520 83 25 E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl Website: www.dokh.nl